Discovery Gaming Community
Test [Don't Comment] - Printable Version

+- Discovery Gaming Community (https://discoverygc.com/forums)
+-- Forum: The Community (https://discoverygc.com/forums/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Flood (https://discoverygc.com/forums/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: Test [Don't Comment] (/showthread.php?tid=89564)



Test [Don't Comment] - Arkadiusz Serowiecki - 11-04-2012

[Image: 64085810147190207793.png]

Witam Administracje Serwera Role Play, Przedstawię wam najpierw siebie. Nazywam się Arkadiusz Serowiecki, mam 19 lat i mieszkam w Koszalinie. Aktualnie jestem Uczniem "Samochodówki" jako Technik Pojazdów Samochodowych. Od kilku Lat jestem na Arenie Role Play.
Bardzo dużo ludzi mnie kojarzy, i ma do mej osoby raz dobre słowa lecz czasami gorsze. Przeszedłem od takich niby role play serwerów, przez H-RP, które było innowacją dla graczy Role Play, później przechodziłem przez kilka serwerów, oraz Rok przerwy i powrót na arenę Role Play.

Jak sami widzicie, jaki jest tytuł wiadomości, to piszę o wybranie mej osoby na stanowisko Dyrektora Radia Los Santos FM.



Dlaczego powinniście moją osobę wybrać?

Na pewno ze względu na to, że byłem Liderem Radia Los Santos FM przed tą czystką i zmianą w ekipie. Dodatkowym Plusem jest to, że mam już na początek zebraną Ekipe, która od razu ruszy z kopyta [Polish W, Annocholik, Jakubos i kilku innych].
Jestem przygotowany z tematami, które były... Wiadomo, kilka poprawek i będzie to ładnie wyglądało. Muszę przyznać, iż nie jestem ekspertem Role Play, lecz bardziej jestem graczem, który chce stworzyć niepowtarzalnego... co nigdy nie było, czyli audycje prowadzone przez ludzi, którzy przedstawią wcześniej swoją propozycje.
Na pewno dla graczy jest to dobra wiadomość, ponieważ nie chce tworzyć jak najczęściej jest - Czyli Reklamy i tylko Reklamy... To nie o to chodzi, Radio ma żyć pełnią życia.